FAQ - Najczęściej zadawane pytania
ZAMÓWIENIE
Zaproszenia wysyłamy starannie zapakowane, ale nie pakujemy zaproszeń do kopert. Zamówiony sznurek, opaski, obwoluty, tasiemki itp dołączamy do przesyłki, do samodzielnego zawiązania, pieczęcie lakowe wysyłamy do samodzielnego naklejenia ale z przygotowanym miejscem do sklejenia.
Minimalne ilości możliwe do zamówienia są różne dla różnych kolekcji. Ilości minimalne są prezentowane przy produkcie w naszym sklepie.
Niestety nie, drukujemy tylko projekty przygotowane w naszej pracowni. Jeśli masz gotowy projekt polecamy skorzystać z usług drukarni.
Tak, żeby zamówić próbki należy złożyć zamówienie na jedną sztukę wybranego zaproszenia w kategorii Próbki.
Tak, do każdej kolekcji możemy zaprojektować wszystkie dodatki. W tym celu prosimy o maila na adres info@bialykot.com.pl.
Jest to skrót pochodzący od francuskiego zwrotu répondez s'il vous plaît (dosłownie: proszę odpowiedzieć), umieszczany na zaproszeniach, gdy zapraszający oczekuje potwierdzenia zamiaru przybycia zapraszanego. U nas nazywamy tak potocznie dodatkowy bilecik do zaproszeń jednokartowych.
Nie, zaproszenia są produktem przygotowywanym na zamówienie, spersonalizowanym w związku z tym według polskiego prawa takie produkty nie podlegają zwrotowi w ciągu 14 dni.
TERMIN DOSTAWY
Na termin dostawy składają się trzy etapy:
Etap projektowy – w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia i uzupełnienia wszystkich potrzebnych danych, przygotowujemy projekt i przesyłamy go na podany w zamówieniu adres mailowy.
Etap akceptacji projektu – przesłany projekt akceptujecie lub przesyłacie nam poprawki, my w ciągu jednego dnia roboczego przesyłamy projekt z naniesionymi poprawkami. Akceptujecie projekt.
Realizacja – termin realizacji projektu liczony od daty akceptacji projektu jest zależny od danej kolekcji. Pod każdym produktem znajduje się dokładny termin realizacji zwykle wynosi on od 5 dni roboczych do 14 dni roboczych.
MODYFIKACJE
Zaproszenie bezpłatnie można edytować w zakresie: układu grafiki, rodzaju i wielkości fontów. Grafikę można edytować w zakresie zmiany miejsca położenia i wielkości - nie edytujemy kolorów grafik.
Tak, możemy zmienić kolor papieru w większości kolekcji na wybrany przez Was. Nie jest to dodatkowo płatne.
Tak, w cenie zaproszeń możemy przygotować 3 różne wersje zaproszeń, a maksymalnie 5 różnych wersji. Czwarta i piąta jest dodatkowo płatna.
INNE OKAZJE
Tak, każdą kolekcję znajdującą się w sklepie możemy przystosować do odpowiedniej okazji.
Tak, każdą kolekcję znajdującą się w sklepie możemy przystosować do odpowiedniej okazji.
Tak, każdą kolekcję znajdującą się w sklepie możemy przystosować do odpowiedniej okazji.
Tak, każdą kolekcję znajdującą się w sklepie możemy przystosować do odpowiedniej okazji.
VOUCHERY, WIZYTÓWKI
Tak, możemy zaprojektować druki najwyższej jakości dla Twojego biznesu. W tym celu prosimy o maila na adres info@bialykot.com.pl.
Tak, możemy wydrukować Wasze logo na voucherach i innych drukach tego typu.
Niestety nie drukujemy typowych ulotek, nasza pracownia specjalizuje się w najwyższej jakości uszlachetnianych drukach.
Niestety nie, drukujemy tylko projekty przygotowane w naszej pracowni.